tarcza header image
Wycieczka do Kazimierza Dolnego i Lublina
Napisał Sekretariat
Poniedziałek 2 lipca 2018

Z okazji zakończenia roku szkolnego 2017/2018 Samorząd Szkolny zorganizował 19 czerwca 2018r. wycieczkę do Kazimierza Dolnego i Lublina. Rano o godzinie 9:00 spotkaliśmy się naszą panią przewodnik, Danutą Borzecką, która przez kilka godzin pokazywała nam atrakcje turystyczne i uroki Kazimierza. Odbyliśmy spacer wąwozem korzeniowym, pojechaliśmy na cmentarz żydowski i widzieliśmy „ścianę płaczu” zbudowaną z ocalałych przedwojennych żydowskich nagrobków tzw. macew. Potem była wspinaczka na Górę Trzech Krzyży z której podziwialiśmy piękną panoramę miasta i Wisły. Następnie udaliśmy się do ruin zamku i na basztę. Kolejnym punktem był Kościół farny i spacer po Rynku. Zakupiliśmy wypiekane kogutki, miejscową atrakcję i pożegnaliśmy się z panią przewodnik.

O godzinie 13:00 wsiedliśmy na statek PIRAT i udaliśmy się w godzinny rejs po Wiśle. Był to czas na podziwianie wspaniałych krajobrazów i odpoczynek po wędrówkach w upale. Następnie pojechaliśmy do Lublina, gdzie w Multikinie w C.H. Olimp obejrzeliśmy najnowszą część filmu ‘Park Jurajski. Upadłe Królestwo’. Wróciliśmy do domu zmęczeni, ale zadowoleni.

Ostatnia aktualizacja ( Poniedziałek 2 lipca 2018 )
< Poprzedni   Następny >

Oferta edukacyjna
Kuratorium Oświaty w Lublinie
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Nasz Patron -2 Mazowiecki Pułk Saperów

W skrócie
Czy chcesz się włączyć w rozwój ZSZ NR 1 i II LO we Włodawie? Wstąp w szeregi uczniów naszej szkoły. Zapoznaj się z nowymi zasadami rekrutacji.